Asistenční služby motoristům
Každá pojišťovna, se kterou spolupracujeme, nabízí v rámci pojištění vozidel asistenční služby. Často pojišťovna poskytuje jistý základní balík zdarma k povinnému ručení nebo havarijnímu pojištění. Za rozsáhlejší asistenční služby si pak většinou mohou řidiči připlatit. Některé z pojišťoven nabízejí i velmi nadstandardní asistenční služby. Proto se vždy informujte, jaký rozsah asistenčních služeb vaše vybraná pojišťovna nabízí.
Každá konkrétní složka v rámci asistenčních služeb má svůj vlastní limit plnění a další podmínky, které ji přesněji specifikují. U proplacení nuceného přenocování kvůli poruše nebo odcizení vozidla jde například o maximální počet nocí, které pojišťovna proplácí, uschování vozidla je taktéž omezeno počtem dní, atd. Asistenční služby mají většinou dvě varianty - jednu pro Českou republiku a druhou pro zahraničí (respektive Evropu). Ty se opět liší jak limity plnění, tak rozsahem služeb.
ceny
Základní asistenční služby
Základní službou je vždy příjezd asistenčního vozidla k porouchanému vozidlu klienta. Následuje oprava na místě, zde se limity plnění mění, ať už jde o cenu za práci automechanika nebo samotné součástky, které je potřeba vyměnit. Dalšími složkami základních balíčků asistenčních služeb jsou například:
- Odtažení vozidla
- Vyproštění vozidla
- Uschování vozidla
- Proplacení přenocování v hotelu pro celou posádku vozidla
- Uhrazení nákladů na pokračování v cestě
- Poskytnutí náhradního vozidla po dobu opravy (i několik týdnů)