Direct pojišťovna začala působit na českém trhu v roce 2007. Svého času přinesl Direct na trh revoluci – byl první pojišťovnou, která své produkty nabízela výhradně online - přes telefon a internet a neprovozovala žádné "kamenné" pobočky. Díky přímému online pojištění nabízela Direct pojišťovna flexibilní služby za výhodné ceny. Z původního zaměření na pojištění motorových vozidel se nabídka rozšířila i do dalších oblastí a za svůj výrazně inovativní přístup Direct získal několik ocenění, například "Nejdynamičtější pojišťovna roku 2011" nebo "Pojišťovací inovátor 2011". Po pěti letech působení však tato progresivní pojišťovna v roce 2012 skončila.
V roce 2014 se značka Direct na český trh vrací! Pod úspěšnou značku "Direct" se převádí 100 % akcií pojišťovny Triglav, která v České republice působila od roku 1996 a za svého působení dokázala získat stabilní klientelu především v oblasti pojištění vozidel. Nejde však o pouhé přeznačení původní pojišťovny Triglav. Nový Direct přichází s koncepcí „pojišťovny pro lidi“, která nabízí rychlá, spolehlivá, srozumitelná a přátelská řešení i komunikaci.
Direct umožňuje svým klientům vybrat ze 3 typů havarijního pojištění. Součástí havarijního pojištění je zdarma asistenční služba s rozsahem na území Evropy. Potěší maximální výše bonusu za bezeškodní průběh, která je až 60 %.
- A – je komplexní pojištění pro případ dopravní nehody, odcizení vozidla nebo jeho části, živelní události, vandalismu a pádu nebo nárazu věci.
- B – je pojištění pro případ dopravní nehody, živelní události a pádu nebo nárazu věci
- C – je nejméně rozsáhlé pojištění, které se vztahuje pouze na případ odcizení vozidla
Možnosti připojištění
- pojištění úrazu přepravovaných osob v případě smrti, trvalých následků a tělesného poškození s možností získat až trojnásobek pojistné částky
- pojištění zavazadel
- pojištění skel vozidla bez spoluúčasti
- pojištění nákladů na zapůjčení náhradního vozidla bez spoluúčasti
ceny