Nejčastější dotazy:
- Ještě nemám sjednanou smlouvu a mám doplňující dotazy.
- Co dělat pokud chci změnit údaj na smlouvě?
- Co dělat pokud se mi změnil termín zájezdu?
- Co dělat pokud mi nedorazili dokumenty
- Můžete mi zaslat asistenční kartičku v angličtině?
- Můžete mi vystavit potvrzení o platnosti pojištění, např. kvůli vízu?
- Sjednal jsem si přes ePojisteni cestovní pojištění, ale jiný makléř mi tvrdí, že online pojištění má nižší limity.
- Zajímá Vás nějaký "špek", na který jste na našich stránkách nedohledali odpověď?
- Koupil jsem si produkt Dovolená autem a potřebuji znát bližší informace.
Ještě nemám sjednanou smlouvu a mám doplňující dotazy.
Pro tyto případy jsme Vám připravili celou sekci týkající se nejčastějších dotazů před sjednáním smlouvy ZDE.
Co dělat pokud chci změnit údaj na smlouvě?
Následující postup se liší podle toho, který údaj chcete změnit:
Pokud chcete změnit cenotvorný údaj - př. Počet osob, datum počátku pojištění, datum konce pojištění, typ produktu, připojištění, rizikové sporty, ... - je zapotřebí vždy sjednat novou smlouvu a uhradit ji. Pokud je již smlouva uhrazena a zároveň je před počátkem pojištění, pošlete prosím žádost o ukončení smlouvy (volnou formou) z emailové adresy uvedené na smlouvě, na naši emailovou adresu info@epojisteni.cz. Do výpovědi uveďte důvod výpovědi a Vaše bankovní spojení pro vrácení úhrady.
Pokud chcete změnit necenotvorný údaj - př. Překlep v adrese, překlep v rodném čísle (ale nemění se výrazně věk), překlep ve jméně - Zašlete nám prosím z emailové adresy uvedené na smlouvě Vámi požadovanou změnu společně s číslem smlouvy. Email odešlete na info@epojisteni.cz.
Co dělat pokud se mi změnil termín zájezdu?
Termín počátku nebo konce pojištění bohužel není možné změnit. Proto je zapotřebí využít stejný postup jako při potřebě změnit cenotvorný údaj - je zapotřebí vždy sjednat novou smlouvu a uhradit ji. Pokud je již smlouva uhrazena a zároveň je před počátkem pojištění, pošlete prosím žádost o ukončení smlouvy (volnou formou) z emailové adresy uvedené na smlouvě, na naši emailovou adresu info@epojisteni.cz. Do výpovědi uveďte důvod výpovědi a Vaše bankovní spojení pro vrácení úhrady.
Co dělat pokud mi nedorazili dokumenty
Zkontrolujte si email, kde máte email s předmětem "Cestovní pojištění u ePojisteni.cz". Zároveň doporučujeme zkontrolovat, pokud používáte schránku Seznam.cz, sekci v levém menu s názvem "Hromadné". Pokud používáte Gmail, podívejte se v horní části stránky do kategorie "Promoakce". Další možností je přihlásit se do kl. sekce ZDE. Pokud ani jedním z uvedených způsobů nedohledáte Vaši dokumentaci, neváhejte se na nás obrátit na tel. č. 840 888 444 nebo na emailové adrese info@epojisteni.cz.
Můžete mi zaslat asistenční kartičku v angličtině?
Nezašleme Vám kartičku v angličtině, protože je Vám k ničemu. Kartičku pojištěného máte prakticky pouze na to aby jste měl u sebe číslo smlouvy a tel. na asistenční službu. Pokud budete potřebovat využít cestovní pojištění, kontaktujte asistenční službu a sdělte ji číslo smluvy a s operátorem se již domluvíte na individuálním řešení. S kartičkou se nikde prokazovat nebudete. Pokud se potřebujete prokázat např. kvůli vízu, že máte platné pojištění, pokračujte následující sekcí.
Můžete mi vystavit potvrzení o platnosti pojištění, např. kvůli vízu?
Ano můžeme. Zašlete nám prosím email na info@epojisteni.cz a my následně od pojišťovny zajistíme potvrzení o platnosti pojištění v angličtině (=tzv. pojistku).
Sjednal jsem si přes ePojisteni cestovní pojištění, ale jiný makléř mi tvrdí, že online pojištění má nižší limity.
Jedná se o obecný "drb", který je způsobený zkreslením produktové nabídky AXA Assitance. AXA umožňuje online sjednávat větší spektrum produktů, které jsou deriváty standardních produktů, nicméně v naší nabídce naleznete všechny dostupné produkty pojišťovny a doporučíme Vám nejkvalitnější produkt, který bude navíc cenově výhodnější, protože sjednáváte pojištění online. Takže budete mít kvalitnější a levnější produkt, než Vám tento makléř nabízel.
Zajímá Vás nějaký "špek", na který jste na našich stránkách nedohledali odpověď?
Pokud již máte prostudované naše stránky, pojistné podmínky a stále neznáte odpověď na Vaši otázku, např. zda se dá zařadit mezi Jachting loď s motorem i bez motoru, velice pravděpodobně bude tento dotaz oříškem i pro nás a budeme jej muset konzultovat s pojišťovnou. Proto doporučujeme u těchto velice specifických dotazů rovnou napsat na pojišťovnu, protože my uděláme to samé.
Koupil jsem si produkt Dovolená autem a potřebuji znát bližší informace.
Veškeré informace týkající se dovolené autem jsme pro Vás shrnuli v tomto propagačním materiálu. Zároveň jsme pro Vás připravili tuto aktualitu shrnující nejběžnější potřeby
ceny